مقالات

فرم دادن به صورت بدون جراحی

فرم دادن به صورت بدون جراحی

چگونه صورت خود را ماساژ دهیم!

فرم دادن به صورت بدون جراحی: آخرین باری که جلوی آینه ایستاده اید و چهره خودتان را مشاهده کرده اید چه زمانی بوده؟ احتمالا این موضوع به خواسته هایی که شما از چهره خویش دارید مربوط میشود.

بعضی از مردم دوست دارند با ایجاد یک گونه به زیبایی صورت خود بیافزایند. راه های متفاوتی از جمله عمل های جراحی برای این مورد وجود دارند، اما آیا تا این لحظه به ماساژ دادن صورت خود برای ایجاد گونه و فرم دادن به صورت فکر کرده اید؟

موضوعی که هم اکنون به بحث اصلی ما در این مقاله تبدیل شده فرم دادن صورت بدون انجام عمل های زیبایی میباشد.

احتمالا به این موضوع فکر میکنید که آیا با انجام روش های ساده ماساژ در خانه میتوان به صورت خود فرم داد؟ پیشنهاد میکنیم که ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید تا بیشتر با این مبحث آشنا شوید تا قبل اینکه بخواهید به عمل های جراهی پر خطر فکر کنید راه کارهای ایمنتر و ساده تر را امتهان کنید.

همان‌طور که اشاره کردیم، روش‌های هزینه‌بردار و دردناک مثل عمل جراحی نمی‌توانند به عنوان بهترین گزینه محسوب شوند، اما در عوض راهکارهایی ساده برای ایجاد گونه وجود دارند که بهتر است با آنها آشنا شوید. برای کسب اطلاع از چگونگی ماساژ صورت برای ایجاد گونه با ما همراه باشید.

ماساژ با صورت ما چه می‌کند؟

دلیل مهمی که باعث شده ما این وبلاگ را برای شما آماده کنیم، اهمیت بسیار زیاد ماساژ دادن نواحی صورت است.

قبل از اینکه بخواهیم وارد بحث ماساژ صورت برای فرم دهی شویم باید بدانید که بافت صورت دارای سلولهای مختلف و بسیار ریادی است که دارای عمر مشخص می باشند.

به محض اینکه سلولها از بین بروند سلولهای جدید جایگزین آنها میشوند تا بافت پوست صورت شما همیشه تازه و جوان بنظر برسد. نکته مهم اینجاست که تا زمانی که آن سلولهای مرده و قدیمی از بین نروند جایگزینی سلول های جدید و درخشان شدن پوست صورت نمیگیرد.

یکی از راهکارهای مهم برای رفع پیری پوست صورت، استفاده از اسکراب و یکی دیگر از روش‌‌ها (که ارزان‌ترین و راحت‌ترین روش است) ماساژ صورت است. ماساژ صورت به علت به جریان انداختن گردش خون در اطراف پوست صورت، باعث برطرف شدن تجمع سلول‌های مرده بافت پوست در یک نقطه می‌شود و می‌تواند به جوان‌سازی و همچنین درخشان شدن پوست در مدتی کوتاه منجر شود.

فرم دادن به صورت بدون جراحیفرم دادن به صورت بدون جراحی

دلیل اینکه ماساژ صورت بهترین راه برای ایجاد گونه چیست؟

انجام دادن حرکات متمرکز بر عضلات صورت که با عنوان ماساژ صورت شناخته می‌شوند، بهترین جایگزین برای جراحی‌های خطرناک و پرهزینه تلقی می‌شود. ماساژ صورت برای ایجاد گونه هم امن و ایمن است و هم می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون وارد کردن آسیب‌های گوناگون به بافت پوست، نتیجه مطلوب برای ایجاد گونه را به ارمغان بیاورد.

خوب است بدانید که صورت انسان دارای ۵۷ ماهیچه است که اگر آنها را با تمرینات مفید مثل ماساژ صورت تحریک کنید، می‌توانید ساختار محکم و سفتی به آنها ببخشید.

با در نظر گرفتن همه این اوصاف، ماساژ صورت برای ایجاد گونه به عنوان بهترین راه‌حل ممکن برای شکل دادن صحیح و درست به چهره است.

در هر سنی که هستید، بهتر است که ناامید نشوید و اعتمادبه‌نفس خودتان را از دست ندهید؛ پوست و عضلات صورت شما با بهره‌مندی از روش‌های مؤثر و کارآمد ماساژ صورت می‌توانند به شرایط مطلوب برسند و رضایت شما را جلب کنند.فرم دادن به صورت بدون جراحیفرم دادن به صورت بدون جراحی

سه حرکت ساده ماساژ صورت برای ایجاد گونه

راز مهم ایجاد گونه در صورت، تنها با ماساژ دادن عضلات و ماهیچه‌های صورت و تمرکز کردن روی تمرینات منظم است. دقت کنید که اگر تمرینات مخصوص ماساژ صورت را به صورت روزانه و به شکل کاملاً صحیح انجام دهید، می‌توانید در انتظار بهبود فرم صورت خود باشید.

ماساژ صورت علاوه بر ایجاد گونه و سفت کردن برجستگی‌ها و ماهیچه‌های تنبل، باعث درخشان شدن، افزایش سلول‌های زنده و جوان و همچنین جوان‌سازی پوست صورت می‌شود. البته دقت داشته باشید که به جز عدم مراقبت صحیح و مداوم از پوست صورت و در نظر نگرفتن ماساژ صورت، داشتن استرس‌های مختلف هم می‌تواند به عنوان عامل اصلی کاهش سلامت بافت‌های صورت محسوب شود.

بنابراین بهتر است که پیش از انجام هر نوع ماساژ صورت، استرس را برای همیشه کنار بگذارید. سپس بهتر است ۳ حرکت ساده‌ای که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت را انجام دهید تا نتایج مطلوب حاصل شوند.

حرکت ساده چشم‌بازکن

در ابتدا هر دو دست خود را به صورت صاف و افقی روی گونه‌های خود قرار داده و انگشتان دستتان را روی استخوان گونه فشار دهید. توجه داشته باشید که انگشت اشاره خود را زیر مژه‌ها قرار دهید تا بقیه انگشتان هم به موازات همدیگر، روی گونه فشار وارد کنند. حالا انگشتان خود را روی ماهیچه گونه نگه دارید و آن را به آرامی فشار دهید.
در نهایت کافی است که ماهیچه گونه را ضمن فشار دادن به سمت بالا و پایین فشار دهید و دو چشم خود را به صورت نیمه‌بسته و نیمه‌باز نگه دارید.

حرکت بزرگ کردن لب با انگشت اشاره

این ماساژ صورت هم به عنوان یکی از مؤثرترین تمرینات سفت کردن ماهیچه گونه محسوب می‌شود. همان‌طور که از عنوان این ماساژ پیداست، شما می‌توانید انگشت اشاره خود را به صورت عمودی روی لب خود قرار دهید (گویی که می‌خواهید با اشاره به کسی اعلام کنید که صحبت نکند).

لب‌های خود را به صورت کاملاً فشرده و محکم روی هم فشار دهید و انگشت اشاره خود را در جهتی مخالف و رو به ‌پایین روی لب‌ها فشار دهید. این حرکت و ماساژ صورت علاوه بر ایجاد گونه و سفت کردن عضله آن، به محو کردن خط لبخند و همچنین افزایش حجم و اندازه ماهیچه‌های لب هم منجر می‌شود.

حرکت ماساژ چانه

برای انجام این ماساژ صورت، کافی است که دستانتان را روی همدیگر بگذارید و آنها را زیر چانه خود قرار دهید. به شکلی که انگار قرار است با جان ‌و دل به صحبت‌های یک شخص گوش دهید و برای تمرکز بیشتر، دو دست خود را زیر چانه گذاشته‌اید تا تکیه‌گاهی برای صورتتان باشد.

در ادامه، سعی کنید چانه خود را با تمام فشار به سمت پایین حرکت دهید و در عوض، با دستانی که زیر چانه قرار داده‌اید. چانه خود را به سمت بالا هل بدهید. برای تقویت عضلات فک و گونه، لازم است هر بار تکرار این ماساژ، زمانی که چانه خود را به سمت بالا فشار می‌دهید، نگاه خود را هم به سمت بالا معطوف نموده و لب‌ها را تا جایی که می‌توانید به طرفین باز کنید.

فرم دادن به صورت بدون جراحی

امیدواریم که از این وبلاگ استفاده لازم را برده باشید. پیشنهاد میکنیم دیگر وبلاگ های ما را نیز مشاهده کنید

نماینده فروش تجهیزات پزشکی و زیبایی ناصری


اطلاعات تماس: ۰۹۳۸۸۹۵۰۲۲۳

واتساپ : ۰۹۳۸۸۹۵۰۲۲۳

اینستاگرام: tajhiznaseri

تلگرام:  tajhiznaseri

ایمیل: mojhebeauty@gmail.com

ایتا: tajhiznaseri

روبیکا: tajhiznaseri

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *