مقالات

لیزر درمانی برای صورت

لیزر درمانی برای صورت

لیزر درمانی

 برای آشنایی با لیزر درمانی برای صورت در ادامه این نوشته با ما همراه باشید.  لیزر درمانی برای صورت یکی از انواع بسیاری از درمان‌های صورت است که می‌تواند به کم شدن خطوط ریز، چین و چروک، لکه‌های پیری و آکنه کمک کند. لیزر رنگ پوست را روشن و بافت پوست را صاف می‌کند همینطور حالت ارتجاعی پوست را به صورت شما باز می‌گرداند.

این مقاله نحوه عملکرد لیزرها برای مراقبت از پوست، انواع لیزر درمانی برای صورت و بهترین راه برای افزایش اثرات هر لیزر درمانی را پوشش می‌دهد.

روش‌های لیزر درمانی چگونه کار می‌کنند؟

اگر می‌خواهید بدانید کدام لیزر درمانی برای شما مناسب‌تر است، افزایش اطلاعات درباره آن کمک زیادی می‌کند.

لیزر دقیقا چیست؟

پاسخ این سوال در خود کلمه نهفته است. “Laser”مخفف:

Light (سبک )

Amplification by (تقویت )

Stimulated (تحریک شده)

Emission of (انتشار )

Radiation (تابش – تشعشع)

برای درک بهتر اینکه لیزر واقعاً چه می‌کند، اجازه دهید به کلاس علوم برگردیم و مفهوم نور را درک کنیم.

نور به صورت موج حرکت می‌کند و فاصله بین دو موج در هر موج را طول موج می‌نامند. نوری که از لامپ‌ ساطع می‌شود و هنگام استراحت در کنار استخر به پوستمان می‌تابند حاوی ترکیبی از رنگ‌های مختلف نور است و هر رنگ طول موج خاص خودش را دارد.

به عنوان مثال، نور قرمز طول موج بیشتری نسبت به نور آبی دارد. و در مجموع همه‌ی طول موج‌های در کنار هم نور “سفید” یا خنثی ایجاد می‌کنند. این نوری است که ما از خورشید و لامپ‌های خود می‌بینیم.

لیزر از نظر فنی یک نور است، اما کمی با منابع نور روزانه ما متفاوت است. لیزرها نورهایی با طول موج‌های مشابه تولید می‌کنند و یک پرتو باریک از نور متمرکز ایجاد می‌کنند. این نورهایی که به طور مصنوعی ایجاد شده‌اند مانند یک گروه هستند که یک آهنگ را با سرعت یکسان، متمرکز، دقیق و قدرتمند می‌نوازند.

"</p

لیزر صورت چیست؟

لیزر از طریق لایه‌های پوست نفوذ می‌کند تا به رشد کلاژن و الاستین کمک کند. آیا می‌دانستید که تولید کلاژن در حدود ۲۵ سالگی شروع به کاهش می‌کند و به این روند نزولی ادامه می‌دهد؟ به همین دلیل است که بسیاری از زنان به لیزر درمانی روی آورده‌اند.

هر چه سلول‌ها کلاژن بیشتری تولید کنند، پوست شما بهتر به نظر می‌رسد.

 

درمان‌های لیزری چگونه کار می‌کنند؟

لیزرهای مختلف کارهای متفاوتی انجام می‌دهند، اما همه آن‌ها به روشی مشابه عمل می‌کنند. نور با تمرکز شدید از پوست قدیمی و آسیب دیده در سطح سلولی پشتیبانی می‌کند. لیزر لایه‌های عمیق‌تر پوست را گرم می‌کند و به آن آسیب می‌رساند.

اما نگران نباشید، این آسیب در واقع یک چیز خارق‌العاده است. لیزرها سیستم‌های پوست بدن شما را مجبور می‌کنند تا حالت فوق التیام بخش به خود بگیرند. هنگامی که سلول‌های پوست توسط لیزر آسیب می‌بینند، بدن شما با تولید کلاژن جوان‌کننده پاسخ می‌دهد. بنابراین، این لیزر درمانی برای بهبود بافت پوست کار می‌کند.

پس از اتمام زمان بهبودی، پوست شما صاف‌تر، روشن‌تر، یکنواخت‌تر و سفت‌تر از قبل می‌شود، به‌ویژه اگر با استفاده از کرم بازسازی‌کننده پوست با فناوری TriHex، پوست خود را آماده کرده و از آن مراقبت می‌کنید.

این فرمول باورنکردنی که توسط متخصصان پوست در همه جا توصیه می‌شود، به طور مستقیم از تولید کلاژن و الاستین سلولی شما پشتیبانی می‌کند، زمان بهبودی را سرعت می‌بخشد و باعث می‌شود نتایج لیزر درمانی شما طولانی‌تر باقی بماند.

 

لیزرهای فرسایشی، غیرسایشی و فرکشنال

دو کلمه‌ای که هنگام یادگیری بیشتر در مورد درمان‌های لیزر درمانی می‌شنوید عبارتند از: “Ablative” و “non-Ablative”. درک تفاوت به شما کمک می‌کند متوجه شوید کدام لیزر پوست برای شما مناسب است.

Ablative: لیزر سایشی تهاجمی‌تر از لیزر غیر‌ساینده است. این لیزر با از بین بردن لایه بیرونی پوست و اپیدرم پوست را زخمی می‌کند و در عین حال به لایه‌های عمیق‌تر پوست آسیب می‌رساند. این امر باعث تولید بالای کلاژن و الاستین بدن شما می‌شود و پوست را صاف‌تر و سفت‌تر می‌کند.
Non-Ablative: لیزر غیرسایشی خیلی کمتر از لیزر سایشی تهاجمی است و به جای آسیب رساندن به سطح پوست، سطوح میانی و پایینی پوست را گرم می‌کند. با این حال، هر دو روش منجر به افزایش تولید کلاژن و جوان‌سازی پوست می‌شوند.

 

"</p

لیزر درمانی برای صورت

۳ روش برتر لیزر درمانی برای رفع نگرانی‌های صورت

 لیزرهای CO2 فرکشنال ابلیتیو

لایه‌برداری لیزر فرکشنال CO2 با برداشتن ستون‌هایی از سلول‌های پوست در سراسر لایه‌های صورت، گردن و قفسه سینه باعث تولید کلاژن و پوست سفت‌تر، محکم‌تر و صاف‌تر می‌شود. این لیزر درمانی قدرتمند اهداف درمان موارد زیر را دارد:

  • پوست کدر
  • خطوط ریز و چین و چروک‌های متوسط تا عمیق
  • لکه‌های سنی
  • اسکارهای آکنه و سایر اسکارهای کم عمق
  • شلی پوست
    لیزرهای فرکشنال C02 ابلیتیو بسیار مؤثر و در عین حال تهاجمی هستند. این بدان معناست که این درمان لیزر فرکشنال تا دو هفته زمان بهبودی طولانی‌تری دارد.

 

لیزرهای رنگی پالسی

این روش لیزر غیرسایشی لایه‌های پوست زیر اپیدرم ( بالاترین لایه‌های پوست) را گرم می‌کند و تا حدی به آن آسیب می‌رساند. در نتیجه، پوست ترمیم می‌شود و رنگ و بافت یکنواخت پوست را پشت سر می‌گذارد. به ویژه در مبارزه با مشکلات رنگدانه عملکرد خوبی دارد.

همچنین برای انجام کارهای زیر شناخته شده اند:

  • کاهش قرمزی
  • کاهش هیپرپیگمانتاسیون
  • مویرگ‌های شکسته را کاهش دهید.
    از آنجایی که این یک روش غیرسایشی است، زمان بهبودی از چند روز تا حدود یک هفته طول می‌کشد. این لیزر درمانی همچنان به پوست آسیب دیده ظاهری جوان می‌بخشد و مزیت افزوده زمان بهبودی کمتری نسبت به همتای تهاجمی خود، یک لیزر سایشی دارد.

لیزرهای فرکشنال غیرسایشی

تمام قدرت یک لیزر فرکشنال با “لطافت” یک لیزر غیرساینده را دارد، راه‌حل‌های زیبایی برای مراقبت از پوست هستند. با حرارت دادن و آسیب جزئی به لایه‌های عمیق‌تر پوست، رشد کلاژن بدن شما افزایش می‌یابد و سلول‌های پیرتر، خشک‌تر و جذاب‌تر پوست پاک می‌شوند.

لیزرهای فرکشنال غیرآبلاتیو می‌توانند:

  • رنگ پوست را روشن کنند.
  • خطوط ریز و چین و چروک را صاف کنند.
  • لکه‌های تیره را روشن کنند.
  • کاهش ظاهر اسکار
    زمان نقاهت این لیزر درمانی کوتاه و شیرین است، حدود یک تا سه روز طول می‌کشد. با این حال، برای نتایج بهتر، باید برای درمان‌های اضافی پوست را دنبال کنید.

 

برای خرید تجهیزات پزشکی و پوستی به لینک های زیر مراجعه بفرمایید.

نماینده فروش تجهیزات پزشکی و زیبایی ناصری

 تماس:  ۰۹۳۸۸۹۵۰۲۲۳

واتساپ :  ۰۹۳۸۸۹۵۰۲۲۳

اینستاگرام: tajhiznaseri

تلگرام:  tajhiznaseri

ایمیل:  mojhebeauty@gmail.com

ایتا: tajhiznaseri

روبیکا: tajhiznaseri

سروش: tajhiznaseri

حجره اینترنتی: tajhiznaseri

ساعت کاری: ۸ الی ۲۱

آدرس: تهران, حیطه فعالیت کاری سراسر استان

به مدیریت : خانم ناصری


خرید کالا پزشکی , قیمت کالای پزشکی در رشت , تولید و پخش تجهیزات پزشکی , فروش تجهیزات پزشکی , تجهیزات پزشکی رشت , خرید دستگاه لاغری , تجهیز ناصری , مرکز تجهیزات پزشکی رشت , تجهیزات سالن زیبایی ، تجهیزات پزشکی تهران ، تجهیزات پوست و مو ، ترولی ، هیدرودرم ، تخت مژه ، تخت ناخن ، ترولی فلزی،لیفتینگ و هایفوتراپی،تولیدی میز ناخن تهران، راهکار جلوگیری از پوکی استخوان,دستگاه اسکالپ سر,ترولی فلزی,کیف تجهیزات پزشکی,تخت مژه,سرشور سیلیکونی,قیمت تخت مژه کار,دستگاه کاشت ناخن,

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *