مقالات

راهکاری دقیق برای مراقبت از پوست

راهکاری دقیق برای مراقبت از پوست

راهکاری دقیق برای مراقبت از پوست

راهکار اول : برای پوست خود فقط از صابونهای ملایم استفاده کنید

فکر میکنید که پوست شما خشک میشود؟مخصوصا زمانی که دوش میگیرید؟

شما میتوانید با استفاده از لوازم آرایشی ملایم برای پوست خود استفاده کنید.دقت کنید که که از محصولاتی که خاصیت خشکی دارند استفاده نکنید چون باعث آسیب بیشتر به پوست شما میشود. بهترین محصولات برای مراقبت از پوست ، صابون غنی از چربی می باشد.

راهکار دوم : در برابر نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید

برای مراقبت از پوست خود، بدون حفاظت در نور آفتاب بیرون نروید. کرم ضد آفتاب با SPF ای که با پوست شما سازگار است اعمال کنید. دوباره آن را به صورت منظم تکرار کنید. همچنین توصیه می شود که در داغ ترین ساعات روز در معرض نور خورشید قرار نگیرید.

راهکار سوم : در زمان دوش گرفتن

دوش گرفتن برای پوست شما بهتر از یک وان حمام است که منجر به خشک شدن پوست می شود. اطمینان حاصل کنید که آب گرم است، نه داغ. برای دوستداران وان حمام، هر چند وقت یک بار می توانند در وان حمام باشند؛ با این حال پیشنهاد می کنیم برای مدت طولانی در آب ننشینید!

راهکار چهارم : روش خشک نمودن پوست

قبل از خروج از حمام، تمام بدن خود را کاملا از مواد پاک کننده پاک کنید. سپس پوست خود را به آرامی با استفاده از حوله خشک کنید. به آرامی پاها، سینه، بازوها و غیره را خشک کنید. به پوست خود تا زمانی که خشک نباشد، کرم نزنید.

راهکار پنجم : مرطوب نمودن مداوم پوست 

مرطوب کردن پوست را به یک عادت روزانه تبدیل کنید. پس از آرام خشک کردن پوست خود با استفاده از حوله، از کرم مناسب برای پوست خود استفاده کنید. این کار کمک خواهد کرد تا هیدرولیپیدی که اپیدرم شما را پوشش می دهد، بازگردانده شود. فراموش نکنید که از مرطوب کننده های مناسب استفاده کنید.

راهکار ششم : گرم نگه داشتن بدن در سرما

آیا متوجه شده اید که پوست شما در طول ماه های زمستان حساس می شود؟ در واقع، هوای سرد، و همچنین باد و آفتاب، تمایل به خشک کردن پوست دارند. به محض این که درجه حرارت شروع به افت کند، حتما لباس گرم بپوشید و فراموش نکنید که از پوست دستان خود محافظت کنید.

راهکار هفتم : مصرف آب به اندازه کافی

برای پوست زیبا، بدن شما نیاز به مقدار کافی مایعات دارد. اطمینان حاصل کنید که به اندازه ی کافی آب می نوشید، یعنی حدود ۸ لیوان در روز. هنگام بیدار شدن یک لیوان آب، چای برای صبحانه، آب معدنی در طول روز، چای گیاهی در شب …. به این ترتیب شما به راحتی می توانید تمام نیازهای روزانه خود را برآورده کنید!

راهکار هشتم : مصرف غذاهای سالم

رژیم سالم و متعادل، نه تنها برای بدن شما مناسب است، بلکه برای پوست شما نیز مفید خواهد بود. هر روز باید ۵ عدد میوه و سبزیجات مصرف کنید که غنی از آنتی اکسیدان هستند. این کار به شما کمک خواهد کرد تا پوست زیبا و سالم خود را حفظ کنید.

راهکار نهم :خوابیدن به اندازه کافی

اگر به اندازه کافی بخوابید، پوست شما آرام و سالم خواهد ماند! بدن شما نیاز به مقدار مشخصی از خواب برای سالم بودن دارد: ۷، ۸ تا ۹ ساعت! در واقع نیازهای خواب ما توسط ژن های ما مشخص می شود.

راهکار دهم : استعمال دخانیات

آیا سیگار می کشید؟ سیگار کشیدن برای پوست شما بسیار مضر است. رنگ پوست را زمخت می کند و باعث می شود که پوست به سرعت پیر شود. این یک دلیل بسیار خوب برای ترک سیگار تا آخر عمر شما است.

راهکاری دقیق برای مراقبت از پوست

امیدواریم که از این وبلاگ استفاده لازم را برده باشید. پیشنهاد میکنیم دیگر وبلاگ های ما را نیز مشاهده کنید

نماینده فروش تجهیزات پزشکی و زیبایی ناصری


اطلاعات تماس: ۰۹۳۸۸۹۵۰۲۲۳

واتساپ : ۰۹۳۸۸۹۵۰۲۲۳

اینستاگرام: tajhiznaseri

تلگرام:  tajhiznaseri

ایمیل: mojhebeauty@gmail.com

ایتا: tajhiznaseri

روبیکا: tajhiznaseri

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *