مقالات

دستگاه های جدید تجهیزات پزشکی

دستگاه های جدید تجهیزات پزشکی

به دستگاه هایی با کاربردهای خاص برای درمان و بهبودی بیماری های گوناگون، تجهیزات پزشکی گفته میشود.

با گذشت زمان و رسیدن عصر جدید انسان ها آسیب پذیر تر شده اند به همین دلیل همواره نیاز هست تا علم به سمت درمان این آسیبها حرکت کند. از ایت رو هر روز شاهد اختراع و بوجود آمدن تجهیزات پزشکی جدید هستیم.

حال مراکز درمانی ای که از تجهیزات پزشکی بروز و متنوع استفاده میکنند میتوانند میزان رضایت بیماران را بسیار بالاتر ببرند، همچنین به دلیل بازار رقابتی بین شرکتهای تولید کننده لوازم پزشکی و قیمت مناسب این دستگا ها به طرز چشمگیری از هزینه های بیمار کاسته است.

در این مقاله سعی میکنیم تا درباره جنبه های مختلف این تجهیزات توضیحاتی را بیان کنیم.

دستگاه های جدید تجهیزات پزشکی

دستگاه های جدید تجهیزات پزشکی

مزایای استفاده از تجهیزات جدید پزشکی

امروزه بسیاری از درمانهای بیماریها با روشهای جدید انجام میشود و این دلیل این موضوع پیشرفت چشمگیر علو و صنعت در راستای تولیدات تجهیزات پزشکی میباشد.

در واقع برای اینکه پزشکان بتوانند بیمار را در روند بهبودی بهتری قرار دهند و همچنین طول زمان مدت را کمتر کرده و هزینه ها برای بیماران کاهش یابد، به خرید تجهیزات پزشکی روی آورده اند.

به طور کلی استفاده و بکارگیری لوازم پزشکی جدید دارای یکسری مزیت هاست:

۱٫زیاد شدن اثر بخشی درمان با استفاده از این دستگاه ها

۲٫کم شدن طول درمان با استفاده از تجهیزات پزشکی

۳٫به کارگیری متدهای بروز و پیشرفته با استفاده از دستگاه های بروز

۴٫کاهش هزینه‌های درمان به دلیل به‌کارگیری از روش‌های ساده‌تر درمان؛

۵٫کاهش نیاز به متخصص به جهت استفاده از تجهیزات پزشکی مانند تزریق انسولین.

مشاهده می‌کنید که درمان بیماری‌ها و روند بهبود بیماران پس از استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های پزشکی جدید سریع‌تر است و در حال حاضر بسیاری از متخصصان سعی دارند تا از امکانات کامل و تخصصی‌تر برای درمان بیماران بهره‌مند شوند برای مثال، برای تزریق انسولین بدون درد، عرضهٔ دستگاه جدید تزریق انسولین باعث شده‌است تا بیمارانی که قصد دارند به بهبود این مشکل‌شان اقدام کنند، عملکرد بهتری داشته باشند و این نشان می‌دهد که تجهیزات پزشکی جدید می‌تواند برای درمان بسیاری از عارضه‌ها مفید باشد.

دستگاه های جدید تجهیزات پزشکی

دستگاه های جدید تجهیزات پزشکی

 بروزترین تجهیزات پزشکی

گفتنی است که در حال تولید و عرضهٔ دستگاه‌های پزشکی بیشتر از گذشته شده‌است و برندهای مختلف به جهت این‌که روش‌های درمان بهینه‌تر را ارائه دهند، به تولید دستگاه‌های پزشکی پیشرفته روی آورده‌اند که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

تجهیزات استنشاقی هوشمند

معمولاً برای بیمارانی که مشکلات تنفسی دارند، استفاده از تجهیزاتی مانند نبولایزر و افشانه‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد، اما در بسیاری از موارد، به‌کارگیری از این دستگاه‌ها به روش صحیح انجام نمی‌شود و این امر بهبودی بیمار را به تأخیر می‌اندازد. در این راستا تولید دستگاه‌های استنشاقی هوشمند که دارای بلوتوث هستند، بسیار کاربردی بوده و با مدیریت صحیح بهترین نتایج را خواهد داشت.

اندام‌های مصنوعی

در حال حاضر تولید اندام‌های مصنوعی که در بدن قابلیت رشد دارند، به یکی از مهیج‌ترین انواع تجهیزات پزشکی تبدیل شده‌است. درواقع دانشمندان با استفاده از روش‌های تخصصی، موفق به تولید تخمدان‌های مصنوعی، پانکراس، رگ‌های خونی و حتی قلب شده‌اند که امکان رشد در بدن را دارند. به طوری که به‌هیچ‌عنوان از طرف سیستم ایمنی دشمن خارجی محسوب نمی‌شوند. البته ممکن است قیمت تجهیزات پزشکی بدین شکل قابل توجه باشد.

دستگاه جدید تزریق انسولین

تزریق انسولین با استفاده از سرنگ یا قلم باعث درد و دیگر مشکلات می‌شود. از طرفی قیمت پمپ این وسیله نیز قابل توجه بوده و بسیاری از بیماران توان تهیهٔ آن را ندارند. در همین راستا در حال حاضر دستگاه پیشرفته‌تری برای تزریق انسولین در اختیار بیماران دیابتی قرار گرفته‌است که هم استفاده از آن بسیار راحت است و هم تزریق انسولین بدون درد را تجربه خواهند کرد. گفتنی است که این وسیله از طریق مراکز معتبر قابل تهیه خواهد بود.

دستگاه اندازه‌گیری فشارخون

این نوع دستگاه ازجمله تجهیزات پزشکی منحصربه‌فرد است که امکان کانکت شدن با دیگر دستگاه‌ها را داشته و طراحی فوق‌العادهٔ آن سبب شده‌است تا به‌راحتی قابل استفاده باشند. این دستگاه دارای تأییدیهٔ FDA بوده و همهٔ افرادی که دارای فشارخون بالا هستند، امکان به‌کارگیری از این نوع تجهیزات حرفه‌ای پزشکی را خواهند داشت. توصیه می‌کنیم برای تهیهٔ کلیه‌ٔ لوازم پزشکی پیشرفته، به مراکز معتبر و البته مجاز مراجعه کنید.

امیدواریم که از این وبلاگ استفاده لازم را برده باشید. پیشنهاد میکنیم دیگر وبلاگ های ما را نیز مشاهده کنید

نماینده فروش تجهیزات پزشکی و زیبایی ناصری


اطلاعات تماس: ۰۹۳۸۸۹۵۰۲۲۳

واتساپ : ۰۹۳۸۸۹۵۰۲۲۳

اینستاگرام: tajhiznaseri

تلگرام:  tajhiznaseri

ایمیل: mojhebeauty@gmail.com

ایتا: tajhiznaseri

روبیکا: tajhiznaseri

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *