مقالات

مراقبت بعد از هایپوتراپی

مراقبت بعد از هایپوتراپی

مراقبت بعد از هایپوتراپی

هایفوتراپی چیست؟

هایفو دستگاهی با شدت زیادی از امواج فراصوت است که روشی غیر تهاجمی برای لیفت کردن پوست و بدون جراحی است که از خود امواج اولتراسونیک ساطع میکند و پوست را میکشد و برای زنان و مردان مناسب است.

این روش باعث بوجود آمدن مجدد کلاژن ها در لایه زیرین پوست میشود و باعث جوانسازی و بازسازی پوست میشود.میتوان به این نکته نیز اشاره کرد که این روش چین و چروک سطحی پوست را از بین میبرد.

لازم به ذکر است که شما هر روشی را که برای جوانسازی پوست استفاده کنید.چه عمل جراعی باشد یا روش هایپوتراپی باید بدانید که مراقبت های بعد را باید بسیار جدی بگیرید تا بتوانید نتیجه مطلوبتری را حاصل کنید.و همچنین احتمال آسیب به پوست و عوارض جانبی را تا حد امکان پایین بیاورید.

بنابراین برای اینکه بهترین روش بهبودی و کاهش عوارض را پیش بگیرید پیشنهاد میکنیم که تا آخر این وبلاگ با ما همراه باشید

 

این روش به صورتی است که نتایج آن در همان جلسه اول قابل مشاهده می‌شود. بعضی از کارهایی که توسط هایپوتراپی صورت میگیرد عبارتند از:

لیفت گونه‌ها، فک و چانه، از بین بردن و یا کم کردن خطوطی اطراف لب،. حذف غبغب، لیفت ابروها، شادابی و صاف‌شدن پوست در نواحی صورت و گردن و… .
با افزایش سن پوست شروع به افتادگی و ایجاد چین و چروک می‌کند و ظاهری ناخوشایند به خود می‌گیرد.

مراقبت بعد از هایپوتراپی

مراقبت‌های بعد از هایفوتراپی چیست؟

مراقبت پوست در برابر آفتاب

یکی از مراقبت‌های بعد از هایفوتراپی قرار نگرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب تا چند هفته بعد از درمان می‌باشد. معمولاً پزشکان توصیه می‌کنند که ۴ الی ۶ هفته بعد از جلسه‌ی درمانی زیر نور خورشید نروید و همچنین بهتر است همین توصیه را پیش از جلسه‌ی درمانی هم رعایت کنید.تا پوست قبل از درمان نازک و حساس نباشد و همچنین نور خورشید می‌تواند باعث افزایش احتمال بروز تیره شدن رنگ پوست شود.

استفاده از دستگاه سولاریوم

یکی از مراقبت‌های بعد از هایفوتراپی این است که از دستگاه سولاریوم و دیگر دستگاه‌های مشابه که پوست بدن را برنزه می‌کنند شدیدا دوری کنید.، برای این کار از اشعه‌ی UV استفاده می‌شود.که اثرات مخرب سولاریوم دقیقاً همان قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب است.

مصرف نکردن نوشیدنی های الکلی و کافئین دار

یکی از مراقبت‌های بعد از هایفوتراپی این است که هم در روش‌های جوانسازی پوست با جراحی و هم بدون جراحی محدودیت مصرف نوشیدنی‌های کافئین‌دار و نوشیدنی‌های الکلی بسیار حائز اهمیت است.
معمولاً توصیه می‌شود که حداقل تا ۲ روز بعد از هایفوتراپی از مصرف خوراکی حاوی این مواد خودداری کنید؛ زیرا عدم استفاده از آن باعث تثبیت نتیجه هایفوتراپی می‌شود.
الکل و کافئین باعث درگیر شدن کبد با سم‌زدایی و دفع این مواد می‌شود و حذف سلول‌های چربی غیرفعال شده بعد از هایفوتراپی صورت نمی‌گیرد.

از گرفتن حمام گرم و جکوزی و سونای خوداری کنید

یکی از مراقبت‌های بعد از هایفوتراپی این است که صرفاً از قرار گرفتن در معرض آب گرم به مدت طولانی پرهیز کنید.و سعی کنید با آب خنک‌تری دوش بگیرید. جکوزی و همچنین هوای داغ سونای خشک و سونای بخار هم اثراتی مشابه حمام آب گرم خواهند گذاشت.

استفاده بیشتر آب در روز

نوشیدن هرچه بیشتر آب و مصرف املاح معدنی و ویتامین‌هایی که در جوان‌سازی پوست موثر هستند یکی از مهم‌ترین موارد مراقبت‌‌های بعد از هایفوتراپی می‌باشد.
مصرف مناسب آب، میوه و سبزیجات بعد از هایفوتراپی و مرطوب نگه داشتن پوست بعد از آن به شما برای اثر بخشی بیشتر نتایج هایفوتراپی و ساخت کلاژن بیشتر کمک خواهد کرد. که سبب ماندگاری هایفوتراپی نیز می‌شود.

نکته:

لوازم آرایشی

استفاده از لوازم آرایشی بعد از انجام هایفوتراپی ممنوعیتی ندارد.

به چند مورد از مراقبت های بعد از هایفودراپی اشاره کردیم با رعایت این موارد تا حد زیادی خیالتان از بابت روند بهبودی راحت میشود.

مراقبت بعد از هایپوتراپی

امیدواریم که از این وبلاگ استفاده لازم را برده باشید. پیشنهاد میکنیم دیگر وبلاگ های ما را نیز مشاهده کنید

نماینده فروش تجهیزات پزشکی و زیبایی ناصری


اطلاعات تماس: ۰۹۳۸۸۹۵۰۲۲۳

واتساپ : ۰۹۳۸۸۹۵۰۲۲۳

اینستاگرام: tajhiznaseri

تلگرام:  tajhiznaseri

ایمیل: mojhebeauty@gmail.com

ایتا: tajhiznaseri

روبیکا: tajhiznaseri

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *