مقالات

لاغری موضعی با دستگاه چگونه است

لاغری موضعی با دستگاه چگونه است

لاغری موضعی با دستگاه 

آیا میدانید لاغری موضعی با دستگاه چگونه است؟ برای آشنایی با آن در ادامه این مقاله با ما همراه شوید. لاغری موضعی با دستگاه یک روش لاغری غیرتهاجمی است که قدرت درمانی فوق العاده ای دارد. در این روش برای جهت بین بردن چربی های موضعی بدن و کاهش وزن از دستگاهی به نام RF استفاده می شود.

کافی است که فقط چند جلسه از دستگاه لاغری استفاده کنید تا چربی های انباشته شده در طول سالیان را در مدت کوتاهی حذف کنید. یکی از پیشرفت های مهم که در فناوری RF ایجاد شده است چند قطبی شدن آن است. این فناوری می تواند در سلول های چربی و شکل کیفی پوست تأثیرگذار باشد.

 

لاغری موضعی با دستگاه چگونه است؟

این دستگاه باعث گرم شدن سلول های چربی می شود. در اثر گرمای ایجاد شده دستگاه لاغری اسیدهای چرب سیستم لنفاوی آزاد می شود و به صورت فیلتر عمل خواهند کرد. اسید های چرب آزاد شده خرد و فشرده می شوند و در اثر آن بدن لاغر تر خواهد شد.

دستگاه لاغری RF را هم می شود به شکل مستقل و هم به صورت همزمان با دستگاه کاویتاسیون مورد استفاده قرار داد. یکی دیگر از خاصیت های دستگاه لاغری اینست که علاوه بر لاغری موضعی می تواند انرژی و گرما را به لایه های مختلف پوست برساند.

فیبرهای کلاژن در اثر این گرما در پوست منقبض می شوند و پوست سفت تر و جوان تر به نظر می رسد. فیبرهای کلاژن و الاستین جدید دراثر افزایش متابولیسم

فیبروبلاست ها در سطح زیرین پوست به وجود می آید.

 

 

روش های لاغری موضعی با دستگاه چیست؟

روش‌های لاغری موضعی با استفاده از دستگاه‌های مختلف مانند لیزر لاغری، RF، یا Ultrasound وجود دارد. این دستگاه‌ها از امواج صوتی، حرارت، یا نور برای تخریب چربی و تنظیم سلولی استفاده می‌کنند تا به ازای آن عمل کنند. هر کدام از این روش‌ها ویژگی‌ها و مزایای خاصی دارند، اما برای داشتن نتایج بهتر، ممکن است نیاز به ترکیبی از آنها و همچنین تغییر در رژیم غذایی و فعالیت بدنی داشته باشید.

پس از استفاده از دستگاه‌های لاغری موضعی، حفظ و تقویت اثرات آنها نیازمند تغییر در رژیم غذایی و افزایش فعالیت بدنی است. این شامل مصرف مواد غذایی سالم، کاهش مصرف کالری، مصرف آب به میزان کافی و انجام تمرینات تقویتی و کاردیو می‌شود. به عنوان مثال، ترکیب این روش‌ها با ماساژ، تمرینات تناسب اندام و کاهش استرس می‌تواند به دستیابی به نتایج بهتر کمک کند.

 بهترین روش‌های لاغری موضعی شامل:

  • لیزر لاغری
  • RF (رادیوفرکانس)
  • HIFU (آلتراسونیک فوکوس شده)
  • کریولیپولیز (Cryolipolysis)
  • تراپی امواج فشاری (Shockwave Therapy)

 

لاغری موضعی بازو با دستگاه RF

اشخاصی که دچار افتادگی در ناحیه بازو هستند، می توانند تأثیر فوق العاده ای از دستگاه لاغری بگیرند. در اثر کاهش وزن پوست بازو و زیربغل دچار افتادگی ناخوشایندی خواهد شد و ظاهر نامناسبی را برای فرد ایجاد خواهد کرد.

 

سلولیت چگونه به وجود می آید؟

سلولیت در اثر متورم شدن سلول های چربی در لایه هایپودرم و به دنبال آن فشار لایه درم بر روی بافت همبند ایجاد می شوند. برای درمان سلولیت بایستی اول کاویتاسیون و بعد از آن RF بر روی پوست بازو انجام شود.

 

لاغری موضعی با دستگاه RF چه مزایایی دارد؟

  • دستگاه RF باعث ایجاد آسیب و یا سوختن پوست نمی شود.
  • این دستگاه لاغری موضعی از ایمنی بالایی برخوردار است.

لاغری موضعی با دستگاه چگونه است

 

لاغری موضعی با دستگاه Rf چه عوارضی دارد؟

گرمایی که از طریق دستگاه لاغری به پوست اعمال می شود بسیار کم است و بلافاصله بعد از برداشتن دستگاه اثر آن از بین می رود و خیلی قابل حس نیست.
از طرفی قرمزی ایجاد شده توسط گرما بعد از گذست یک الی دوساعت کاملا محو می شود.

بعد از استفاده از دستگاه RF شما لازم است که از پوست خود در مقابل نور مستقیم خورشید محافظت کنید.

 

نتایج لاغری موضعی با دستگاه Rfچگونه است؟

میزان اثر بخشی این روش در افراد مختلف متفاوت است. دوره درمانی معمولا در حدود ۶ تا ۸ جلسه است. مدت زمان استفاده دستگاه در نواحی مختلف بدن متفاوت است. این روش در هریک از نقاط بدن به طور معمول ۳۰ دقیقه زمان می برد و در طول این مدت درد قابل توجه ای احساس نمی شود.

مراقبت های قبل از لاغری موضعی با دستگاه RF

  • شما می بایست روزانه حداقل ۸ لیوان آب بنوشید.
  • در رژیم لاغری تان از میوه و سبزیجات تازه استفاده کنید.
  • سعی کنید پیاده روی سریع را در برنامه روزانه تان بگنجانید.
  • یک هفته قبل از روش لاغری RF مصرف دخانیات والکل را قطع کنید.
  • قبل از جلسات درمانی از کرم های موضعی و لوسیون ها بر روی پوست استفاده نکنید.

 

مراقبت های بعد از لاغری موضعی با دستگاه RF

  • سعی کنید طبق رژیم غذایی مورد توصیه پزشک پیش بروید.
  • تا ۲۴ ساعت بعد از جلسات لاغری، ایجاد گرما و قرمزی را در پوست شما طبیعی بوده و بعد از آن از بین خواهد رفت.
  • بعد از جلسات نیز سعی کنید برنامه پیاده روی روزانه را ادامه دهید.
  • یک هفته بعد از جلسات درمانی از مصرف دخانیات و الکل اجتناب کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *