مقالات

فروش ترولی تهران

ترولی سه طبقه، فروش ترولی تهران

فروش ترولی تهران

جهت مشاهده انواع ترولی ها لطفا به لینک زیر مراجعه کنید

انواع ترولی

ترولی چیست؟

ترولی و کاربرد آن :

در واقع نوع خاصی از چرخ دستی هاست، که در ظاهر شبیه به یک کمد چرخ‌دار کوچک است. ترولی ها در بسیاری از مکان ها کاربرد زیادی دارند. مثل سالن های زیبایی، سالن های غذاخوری، مراکز بهداشتی و درمانی و ….

این محصول ویژگی هایی دارد که آن را به تجهیزات جدا ناپذیر سالن های زیبایی تبدیل کرده است. بعنوان مثال، وزن سبک، حرکت روان و ظرفیت بالایی دارد. حرکت سریع و بی صدای آن بعلت چرخ هایی است که از پلاستیک مقاوم ساخته شده است و هنگام حرکت روی سطوح حداقل صدای ممکن را ایجاد میکند.

شاید این مسأله از نظر شما بی اهمیت جلوه کند، اما اگر روزی در ساعات شلوغ و پر سر و صدای سالن های زیبایی‌ به این مکان ها سری بزنید، متوجه اهمیت کم صدایی ترولی آرایشگاهی خواهید شد.

کاربرد ترولی آرایشگاهی

ترولی داری ظرفیت بسیار زیادی برای ذخیره کردن انواع لوازم است که هر فرد بنا بر نیاز خود میتواند از آن استفاده لازم را ببرد. بعنوان مثال میتوان به این مورد اشاره کرد که در سالن های زیبایی شاهد ترولی برای وسایل رنگ مو، ترولی آرایشگاهی جهت تجهیزات میکاپ و گریم، ترولی برای جاسازی لوازم اصلاح و کوتاهی و انواع دیگر وسایل مورد استفاده قرار میگیرد.

در واقع میتوان بیان کرد که ترولی قطعا یکی از پرکاربردترین وسایل برای آرایشگاه ها و …. میباشد.

کاربرد ترولی فروشگاهی

ترولی‌های فروشگاهی عموماً برای جابجایی کالاها و خریدهای مشتریان در فروشگاه‌ها یا سوپرمارکت‌ها استفاده می‌شوند. آن‌ها امکان حمل بارهای سنگین یا بزرگتر را برای مشتریان فراهم می‌کنند و فرایند خرید را راحت‌تر می‌کنند.

جنس ترولی فروشگاهی

ترولی‌های فروشگاهی معمولاً از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند. برخی از آن‌ها از فلزات مانند فولاد یا آلومینیوم ساخته می‌شوند که مقاوم و پایدار هستند. همچنین ترولی‌های دیگری از پلاستیک ساخته می‌شوند که سبک‌تر هستند و قابلیت حمل بارهای سبکتر را دارند.

مرکز فروش ترولی در تهران

 

امیدوارم که از این وبلاگ استفاده لازم را برده باشید، پیشنهاد میکنیم دیگر وبلاگ های ما را نیز مطالعه کنید.

نماینده فروش تجهیزات پزشکی و زیبایی ناصری

اطلاعات تماس: ۰۹۳۸۸۹۵۰۲۲۳

اینستاگرام: tajhiznaseri

تلگرام:  tajhiznaseri

ایمیل: mojhebeauty@gmail.com

ایتا: tajhiznaseri

روبیکا: tajhiznaseri

سروش: tajhiznaseri

 

ترولی استیل طلایی

ترولی سه طبقه

ترولی آرایشگاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *