مقالات

دستگاه پلاژن چیست

دستگاه پلاژن چیست

تعریف کلی دستگاه پلاژن ( pollogen )

آیاد میدانید دستگاه پلاژن چیست؟ پلاژن دستگاهی مناسب برای جوانسازی عمیق، لایه برداری، پاکسازی و اکسیژن رسانی به پوست صورت، گردن و حتی بدن بوده که از آن در کلینیک ها، مطب های پزشکی و مراکز زیبایی دیگر، جهت پاکسازی و سلامت پوست استفاده می شود.

این دستگاه پف های چربی که معمولاً در زیر چشم ظاهر می شوند را رفع می کند. برحسب تحقیقات بعمل آمده، ثابت شده دستگاه پلاژن هیچ خطر و عوارضی ندارد؛ زیرا به صورت غیرتهاجی عمل می کند. لازم است بدانید دستگاه پلاژن با فرکانس اولتراسونیک، سبب می شود طی ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون بار در ثانیه، امواج بالای صوت به حرارت جذب شده و جریان سلول های لنفاوی و عروق خونی صورت، تقویت گردند.

بدین ترتیب گردش خون افزایش یافته و چربی های موجود، تخریب و سلول ها بازسازی می شوند. در نتیجه سطح کلاژن پوست افزایش یافته و پوست به زیبایی و شفافیت ویژه ای می رسد.

به بیانی دیگر باید گفت این دستگاه، عمل پلاژن تراپی پوست را با امواج رادیویی پرسرعت اجرا می کند که طول موج کوتاهی دارد. طی این عمل، پوست تحریک شده و سلول های عضلات صورت، بدن و … فعال می شود (سلول های مرده پوست از بین می روند که نتیجه آن جوانسازی و تأمین کلاژن پوست است).دستگاه پلاژن چیست

دستگاه پلاژن چیست

دستگاه هیدرودرم و دستگاه هیدروفیشیال از دیگر دستگاه هایی هستند که در لیفت و جوانسازی پوست موثرند.

همه می دانیم عواملی مثل افزایش سن، نورخوشید، آلودگی هوا، استفاده متداول از لوازم آرایشی و … سبب بروزعلائم پیری در پوست می شوند و راز جوانی پوست، وجود سه عنصر مهم از جمله کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید است.

کمبود این سه عنصر، سبب شلی و افتادگی پوست شده و به مرور به چین و چروک تبدیل می شوند. از آنجایی که داشتن پوستی زیبا، صاف و شفاف آرزوی هر فردی بوده و در افزایش اعتماد بنفس، نقش تاثیرگذاری دارد؛ همه دنبال راه حلی مناسب برای درمان و بهبود کیفیت آن هستند.

اما چگونه می توان طراوت پوست را برگرداند و آن را احیا کرد؟ برای تقویت و زیباسازی پوست، بهترین کار استفاده از دستگاه پلاژن است که روشی موثر در کلاژن سازی بوده و در کمترین زمان چروک های پوست را رفع و آن را شاداب و با طراوت می سازد. در ادامه دستگاه پلاژن را از تمامی زوایا بررسی می کنیم، پس با ما همراه باشید.

دستگاه پلاژن چیست

نکات جالب و مهم در مورد دستگاه پلاژن

۱ -دستگاه پلاژن، وسیله ای مناسب برای رطوبت رسانی به پوست و بازسازی آن بوده که نقش موثری در روشن کردن پوست دارد. این دستگاه منافذ پوست را بشدت کاهش داده و در درمان سلولیت نیز تاثیرگذار است.
۲ -دستگاه پلاژن دارای سه هندپیس یا سه بازو است که هر کدام مخصوص درمان خاصی روی پوست هستند.
۳ -دستگاه پلاژن لک های پوستی که بر اثر آکنه، آفتاب سوختگی و بارداری ایجاد شده اند را رفع می کند. همچنین به مرور سبب سفت تر شدن پوست می گردد.

۴ -از آنجایی که این دستگاه در رفع خستگی موثر است، آرامش خاصی به زیباجو داده و اغلب در حین انجام عمل پلاژن ترابی، به خواب می رود و بعد از بیدار شدن احساس سرزندگی می کند. همین عامل در ترغیب بیشتر مشتری موثر بوده که نتیجه آن افزایش چشمگیر درآمد کاربر است.
۵ -دستگاه هیدرودرم (کلاژن)، بعنوان لایه برداری ملایم روی پوست عمل نموده و با برداشتن لایه فوقانی، آن را برای دریافت مواد مغذی آماده می کند.

فواید دستگاه پلاژن              دستگاه پلاژن چیست

۱- جوانسازی، زیبایی، درخشندگی و شادابی پوست بصورت غیرتهاجمی
۲- شفاف و روشن کننده پوست
۳- سهولت در استفاده و راه اندازی
۴- موثر در آبرسانی، حفظ رطوبت و کلاژن سازی پوست
۵- ایجاد حس آرامش و نشاط در استفاده کننده
۶- کوچک کردن اندازه منافذ و رفع چربی های اشباع شده
۷- کاهش چین و چروک پوست و رفع لک های مختلف
۸- قابلیت تزریق مواد مغذی به لایه های عمقی پوست
۹- کمک به رفع افتادگی پوست و سفت کردن آن
۱۰- کنترل چاقی صورت و برگرداندن حالت کشسانی پوست

می دانید بعد از پلاژن تراپی، چه مراقبت هایی باید صورت گیرد؟

پلاژن تراپی عوارض خاصی ندارد، البته به دلیل گرمایی که بر اثر این کار به پوست منتقل می شود ممکن است در پوست های حساس، قرمزی و یا التهاب ایجاد گردد که زودگذر و خفیف است. برای به حداقل رساندن این حساسیت های جزئی، بهتر است چند ساعت بعد از پلاژن تراپی، موارد ذیل را رعایت کنید:

چندین ساعت پس از پلاژن تراپی، از قرار گرفتن در برابر نور مستقیم آفتاب، فضای گرم مثل حمام آب داغ و سونا پرهیز کنید.
هرگز از کیسه یا کمپرسور یخ، جهت رفع داغی صورت استفاده نکنید.
در صورتی که در چند ساعت اول مجبور به بیرون رفتن هستید، از کرم ضدآفتاب مناسب استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *